Монтессорі, Baby-fitness, Світ казок, Образотворче мистецтво, Ліплення. Від 1 до 3-х років ми пропонуємо курси розвитку дитини: Монтессорі, Baby-fitness, Світ казок, Образотворче мистецтво, Ліплення.
Умка, Танцювальна студія, Музична студія, Англійська, Світ казок, Образотворче мистецтво Від 3 до 5-х років пропонуємо навчання на курсах: Умка, Танцювальна студія, Музична студія, Англійська, Світ казок, Образотворче мистецтво.
Підготовка до школи, Танцювальне студія, Музична студія, Англійська, Образотворче мистецтво, Енциклопедія, Шахи. Від 5 до 7-х років пропонуємо навчання на курсах: Підготовка до школи, Танцювальна студія, Музична студія, Англійська, Образотворче мистецтво, Енциклопедія, Шахи для дітей.

Методика Нікітіних - передові методики розвитку дитини.

Методика раннього розвитку Нікітіних. Методики раннього розвитку дітей. Ранній розвиток дитини за методикою Нікітіних. Розвиваючі ігри для дітей.

metodika_nikitinyhУ списку найбільш відомих авторів методик раннього розвитку дітей – важливе місце займають Борис Павлович і Олена Олексіївна Нікітіни, класики вітчизняної педагогики та автора ряду розвиваючих ігор для дітей. Саме вони на прикладі своєї сім'ї ще в радянський час показали, що ламаючи застарілі стереотипи у вихованні, можна допомогти дитині стати самостійною, гармонійно розвиненою особистістю.
Б.П. Нікітін був народжений у 1916 році на Північному Кавказі в родині кубанського козака. На початку Великої Вітчизняної війни він закінчив Військово-повітряну академію ім. Н.Є. Жуковського, після чого служив в авіації. У 1949 р. Борис Павлович пішов у відставку і почав педагогічну роботу в Міністерстві трудових резервів. З часом він працював в Інституті теорії та історії педагогики, Інституті трудового навчання та профорієнтації. У 1958 р. спільно з колегами педагогами організував групу, що б повторити досвід Макаренко. У цьому ж році зустрів Олену Олексіївну, свою майбутню дружину. Сама Олена Нікітіна народилася 1930 році в Московській області, в сім'ї вчительки і військового інженера. У 1954 році вона закінчила Московський обласний педагогічний інститут. Після чого практично все життя працювала вчителькою.
Про методику раннього розвитку дітей Нікітіних почали говорити наприкінці 50-х років XX століття. Громадськість була м'яко кажучи здивована тим, яким способом молоде подружжя виховує своїх синів і дочок. Всі були здивовані від того, як Нікітинські діти, які бігали босоніж по снігу і виконували різноманітні гімнастичні вправи, в той же час вражали всіх своїм інтелектом і здоров'ям. До чотирьох років ці малюки вже вміли читати і розуміли ази математики, із захопленням грали в авторські розвиваючі ігри для дітей, а почавши навчатися в школі, значно випереджали в розвитку своїх однолітків.

Принципи методики раннього розвитку дітей Нікітіних.

 Основний базис своєї методики раннього розвитку дітей Нікітіни виклали у відомій цитаті: «Ви хочете, щоб ваші діти були здібними і талановитими? Тоді допоможіть їм зробити перші кроки по сходинках творчості, але ... Не запізнюйтесь і, допомагаючи ... думайте самі. Немає таємниці народження, є таємниця розвитку! »
За словами Нікітіних дуже часто в спілкуванні з дітьми дорослі допускають дві крайності. Перша - надмірна організованість. Іншими словами постійний догляд і безперервні заняття, ігри, вправи. При цьому часу призначеного для самостійного розвитку в дитини не залишається. Друга - недостатня увага. Тобто, спілкування з дитиною зводиться до виключно найнеобхідніших речей - нагодувати, напоїти, спати укласти. Даний підхід веде до психологічного голодування і затримки в емоційному та психічному розвитку.
Близькість до природи, старання, природність, розвиваючі ігри для дітей - це складові методики Нікітіних. Діти - самі собі господарі, відповідальні за свої вчинки. Дорослі ні до чого не примушують дітей, а лише є їх помічниками в складних життєвих ситуаціях. Батьки підштовхують дітей, а не випереджають їх, вступаючи тим самим з ними в діалог. Головним завданням своєї методики раннього розвитку дітей Нікітіни бачать у розвитку творчих здібностей підростаючої людини і її підготовка до дорослого життя. Нікітіни виділили такі основні принципи своєї методики:

  • Легкий одяг та спортивна обстановка в будинку,спортивні тренажери та знаряддя входять в повсякденне життя дітей з самого раннього дитинства;
  • Свобода творчості дітей у заняттях. Діти займаються скільки хочуть, поєднуючи спортивні заняття з іншими видами діяльності;
  • Батьківська небайдужість. Активна участь батьків у спільних іграх, співпереживання за успіх і невдачу, відкритий діалог.

Всі ці принципи методики раннього розвитку дітей Нікітіних спрямовані на те, що б не заважати розвитку, а допомагати йому, причому не чинити тиск на дитину, а спостерігати, співвідносити і, орієнтуючись на стан і бажання дитини, створювати умови подальшого його розвитку.

Розвиваючі ігри для дітей від Б.П. Нікітіна.

 Методики раннього розвитку дітей в першу чергу базуються на відповідних дитячих іграх. За методикою Нікітіних вони повинні включати в себе спільну діяльність дитини і батьків. Вони мають великий потенціал, тому що їх можна підлаштувати під себе, під свій рівень розвитку, під свої інтереси. Кожна «Нікітинська» дитяча гра надає можливість подумати над тим, що до неї додати, як її поліпшити; така варіативність завдань заздалегідь продумана, адже вона спрямовує дитину до творчої роботи. В основному ці ігри мають форму головоломок, направлених на розпізнавання і добудови образів, інакше кажучи, на розвиток логічного і творчого мислення. Кожна гра по методиці Нікітіних є набором завдань, вирішення яких дитина шукає за допомогою кубиків (кубики Нікітіна), квадратів з картону, деталей з конструктора і т.д. Завдання, які ставляться перед дитиною, мають різну форму: у вигляді інструкції, креслення, моделі. Таким чином дитина знайомитися з різними способами передачі інформації. Завдання задаються за принципом від простого до складного і мають дуже широкий діапазон. Тому вони цікаві протягом багатьох років. Наведемо кілька прикладів дитячих ігор від Нікітіних.
 

Розвиваючі ігри для дітей від Б.П. Нікітіна «Склади візерунок»

 В основу забави покладена творча робота з 16 однаковими кубиками. Усі сторони кожного кубика мають різний колір (4 кольори). Це дозволяє збирати з них одно, двох, трьох і навіть чотирьохкольорові візерунки в великій кількості варіантів. У цій грі діти виконують три різних види завдань:

  • По заданих візерункам складають такий же з кубиків
  • Вирішують зворотну задачу - дивлячись на кубики, зобразити малюнок візерунку, який вони створюють.
  • Придумують нові візерунки з великої кількості кубиків, тобто виконують творчу роботу.
Вправи спрямовані на здатність дітей до аналізу, на розвиток мислення та інтелекту дитини.
 
Розвиваючі ігри для дітей від Б.П. Нікітіна «Рамки і вкладиші».

Забава розрахована на найменших. Вона складається з 16 рамок з вкладишами, які мають вигляд геометричних фігур, таких як коло, квадрат, трикутник і т.д. починати гру необхідно з демонстрації вкладишів. Взяти певну фігуру і називаючи її, показати дитині. При цьому рекомендується викладати фігури на однотонну поверхню. Показавши кілька фігурок, можна дати їх дитині для самостійного вивчення. Можна також запропонувати їй коробочку або баночку, в яку вона б змогла покласти фігури, а потім дістати назад. З часом дитина ознайомитися з усіма 16 фігурами комплекту. Починаючи з невеликої кількості фігур, можна залучати малюка у віці ще до року. Після того як дитина підросте, варто ускладнювати завдання - обводити контури фігур олівцем або ручкою, робити подвійний контур, малювати фігурки на замовлення (три кола, два трикутники), створювати смислові зображення (сонечко з кола, ялинку з трикутників).

Розвиваючі ігри для дітей від Б.П. Нікітіна «Склади квадрат».
Ця гра стала похідною головоломки, яка полягала у необхідності скласти квадрат з декількох шматочків різної форми. Така головоломка мала досить важкий характер, Нікітін спростив її, в результаті вийшла гра для дітей від двох років. Гра складається з 12 різнокольорових квадратів. Всі вони розташовані на дошці розміром в альбомний лист і як би вставлені в отвори (своєрідні віконця). Для дітей молодшого віку потрібно залишити декілька найпростіших квадрата. Наприклад, цілий квадрат, квадрат з двох прямокутників, з двох трикутників. Деталі необхідно або розкласти за кольором, або показати як з двох половинок виходить квадрат. Після чого дитині надається свобода дій. Ці вправи допомагають розуміти співвідношення цілого і частини, формувати логічне мислення, розвивати інтелект дитини.

Методика раннього розвитку дітей М. Монтессорі
Розвиваючі ігри для дітей

 

  Ми в G+  Ми в G+

  Мы на Facebook  Мы на Facebook


Замовлення Діда Мороза

ВІДКРИТИ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР

РОЗВИТОК ДИТИНИ

КЛУБ ДЛЯ БАТЬКІВ

ПРОПОЗИЦІЇ

ПУБЛІКАЦІЇ

КОРИСНІ АДРЕСИ

Обмен ссылками

Сценарії дитячих свят

Як обрати гарний Дитячий центр

Як обрати гарний Дитячий центр раннього розвитку?

На сьогоднішній день спеціалізовані центри і дитячі клуби, що пропонують ранній розвиток, можуть поставити перед питанням багатьох батьків. Фахівці прогнозують що розвиваючі заняття для дитини в дитячому центрі дуже скоро стануть звичайним явищем, як колись стали шкільні секції, це визнають і сучасні батьки. Детальніше про дитячі центри та дитячі клуби

Дитячі центри - погляд зсередини. Центр розвитку дитини – бізнес чи покликання?

Всі народжуються з приблизно однаковими шансами, але основа майбутнього для кожного закладається в дитинстві, спочатку в сім'ї, а потім в тих установах, де дитина отримає свій перший життєвий досвід, який надалі і визначить його Долю. Детальніше про бізнес дитячий центр

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

escort eskisehir escort eryaman escort samsun escort bursa