РосійськаУкраїнська
детская анимация
solnce.gif
заказать клоунов
заказать аниматоров
Дитячий центр розвитку
Дитячий центр раннього розвитку
Дитячий центр раннього розвитку
Мережа дитячіх центрів розвитку
день народження дитини

дитячий центр кузя

 

Headoffice: Київ, вул. Межигірська 5
тел: (063)_ 3202029; (097)_ 0800773; (066)_ 7459636; (044)_ 4287722;
ліцензія № АВ 48388 у сфері дошкільної освіти від 19.01.2010
"Кузя" у вашому місті:
Київ (044)_ 428-77-22
Боярка (093)_ 577-72-94 Ладижин (097) 88-66-205
_
Вінниця (097) 348-25-77 Львів (067) 778-31-31
Вишневе (093) 537-23-05 Луцк (050) 858-28-92
Вишгород (093) 648-07-08 Львів-2 (067) 310-67-20
Дрогобич (096) 798-91-04 Миколаїв (0512) 717-218
Одеса (050) 562-01-11 ПП Борщагівка (093) 786-60-17

 
Монтессорі, Baby-fitness, Світ казок, Образотворче мистецтво, Ліплення. Від 1 до 3-х років ми пропонуємо курси розвитку дитини: Монтессорі, Baby-fitness, Світ казок, Образотворче мистецтво, Ліплення.
Умка, Танцювальна студія, Музична студія, Англійська, Світ казок, Образотворче мистецтво Від 3 до 5-х років пропонуємо навчання на курсах: Умка, Танцювальна студія, Музична студія, Англійська, Світ казок, Образотворче мистецтво.
Підготовка до школи, Танцювальне студія, Музична студія, Англійська, Образотворче мистецтво, Енциклопедія, Шахи. Від 5 до 7-х років пропонуємо навчання на курсах: Підготовка до школи, Танцювальна студія, Музична студія, Англійська, Образотворче мистецтво, Енциклопедія, Шахи для дітей.

Методика раннього розвитку Монтессорі

1.1Історія дитячої педагогіки зберегла сотні імен, але лише одиниці здобули світову популярність чиї авторські методики широко використовуються і в наші дні. Марія Монтессорі коштує однієї з перших в цьому почесному ряду.

Сталося це тому, що багато її праць знайшли наукове підтвердження, окрім цього Марія Монтессорі знайшла ключ до втілення своїх ідей в повсякденній педагогічній практиці. Система Марії Монтессорі будувалася не один день і не один рік. Багато в чому Марія Монтессорі залишається лікарем і виходить від фізіології дітей. У поняття «свободу» Марія Монтессорі вкладає біологічне значення і розуміє під нею, перш за все незалежність. На прикладах з власної педагогічної практики Марія Монтессорі доводить, що дорослий повинен не робити щось за дитяти, а допомагати діяти йому самостійно. Це особлива праця. Адже маля потрапляє в наш світ і бачить його чужим і непристосованим для його життя. У нього погана координація рухів, він не упевнений в собі і не знає, що робити з предметами, що оточують його. Дитя залежне від велетнів, які називаються дорослими, і кроять світ під себе, не замислюючись про нього. Йому важко розстебнути гудзики на курточці, зав'язати шнурок на черевику, перенести свій стілець в зручне місце. Монтессорі пропонує вже в 2,5-3 роки дати дитяті можливість зробити це і багато що інше самостійно. Вчитель (дорослий) лише допомагає йому. Він створює порядок в тих речах, які потрібні для розвитку дитяти, а їх багато. Всі ці чашки, таці, губки і щіточки, а також палиці і кубики, намистини і стержні, картки і коробочки безладно можуть викликати лише відчуття безсилля перед хаосом світу. Монтессорі запропонувала розташувати їх в певній строгій логіці, а малят з першого дня в класі привчати підтримувати встановлений порядок. Не лише і не стільки, тому що цього хочуть дорослі, а тому, що так зручніше самим дітям. Марія Монтессорі вважає, що порядок органічний для дитяти, але воно не завжди уміє сам його організовувати. Дорослий може створити умови, в яких порядок простий і природний. Він не проводить з малям довгі і виснажливі бесіди, не користується образними іносказаннями, мораль яких залишає лише відчуття подиву. Вчитель пропонує дитяті прийняти лише одне чітке правило: “Взяв, попрацював, поклади на місце”. Але аби робота приносила користь, вчитель дає маляті короткий (2-3 хвилини) урок. На нім дорослий показує, як поводитися з предметами, аби досягти результату, а не зневіритися і не втратити інтерес.

Інтерес - головне, що М. Монтессорі виділяє в своїй педагогіці. Друге - індивідуальний підхід. Це, звичайно, не означає, що у кожного дитяти з'являється окремий вчитель. Все трохи по-іншому. Кожне дитя під час вільної роботи вибирає те, що йому подобається робити, і вчитель саме йому показує, як впоратися з вибраним завданням. Свобода вибору з'являється у маляти відразу після того, як він переступає поріг класу, тому що лише він сам точно знає, що йому хочеться розвивати саме зараз. Хоча і тут є деякі орієнтири. Так М. Монтессорі звернула увагу, а сучасна психологія підтвердила, що у дитяти від 0 до 6 років є періоди (тривалістю від 1 року до 3 років), коли він найлегше і природно вчиться певним речам. Так до 6 років у декілька етапів проходить розвиток мови, а до 5,5 сенсорний розвиток. В середньому з 2,5 до 6 років у маляти виникають і закріплюються соціальні навики. В цей час діти легко сприймають форми ввічливу або грубу поведінку, яка стає нормами їх життя. І, звичайно, не можна не сказати про короткий (від 0 до 3 років) період сприйняття порядку. Він фактично визначає стосунки маляти зі світом, тому що стосується не лише порядку в довкіллі, але і в часі (запускається “внутрішній годинник” дитяти) і у взаємодіях з дорослими. Якщо запізнитися і не скористатися можливостями, що з'явилися у дітей, то вони можуть втратити інтерес до цього на все життя або повернути помилки і випадковості цих періодів в найнесподіваніших і неприємніших формах вже після шести років.

Марія Монтессорі закликає нас не прискорювати розвиток дітей, але і не упустити момент і вчасно розкинути перед дитям скатерть самобранку, на якій йому відкриється зменшена безпечна модель всього нашого світу. Спочатку очі маляти розбіжаться, а потім знайдуть те, що йому потрібно тут і зараз. Більшість з них зібрані в серії і розраховані на те, що маля зможе їх поторкати, обмацати рукою, побачити або почути відмінності. Дивно, але якщо вчитель робить все правильно і батьки йому в цьому допомагають, у дитяти виникає внутрішня потреба освоювати і взнавати світ довкола себе. Виявляється що для того, щоб дитя самообразовывался, його вже не треба карати або заохочувати, потрібно лише вчасно підкидати “вуглинку” в топку його розуму. Сама Марія Монтессорі пише: “Невірно, що педагог Монтессорі бездіяльний, тоді як звичайний вчитель активний: вся діяльність забезпечується активною підготовкою і короткостроковим керівництвом педагога, а його подальша “бездіяльність” під час заняття – це знак успіху”.

Головне завдання дорослого допомогти дітям навчитися сосредотачиваться на цікавій для них роботі. У цій складній справі вчитель проходить через три етапи. Перший - підготовка привабливого для маляти і зручного для його роботи середовища. Другий - руйнування тієї діяльності окремих дітей, яка заважає просуванню і розвитку останніх. На цьому складному етапі вчитель показує пустунові, що його люблять навіть таким, неспокійним і незносним і в той же час без втоми допомагає маляті знайти те, що зацікавить його і допоможе концентруватися на роботі. Енергія дитяти перерозподіляється з безладного розпліскування до конструктивної діяльності, направленої на розвиток. На третьому етапі вчителеві найважливіше не заважати маляті, не порушувати його пошуків і його роботи. Велика частина дій вчителя відбувається побічно, через середовище або за допомогою правил, які він придумує разом з дітьми. Весь зовнішній вигляд дорослого і його захопленість захоплює дітей і допомагає вчителеві налагодити довірчі відносини з кожним дитям, створити ту унікальну атмосферу, якій так відрізняються класи Монтессорі. На таких заняттях виховуються відповідальні, незалежні і самостійно мислячі особі.

повернутися

  Ми в G+  Ми в G+

  Мы на Facebook  Мы на Facebook


детский сад

ВІДКРИТИ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР

РОЗВИТОК ДИТИНИ

КЛУБ ДЛЯ БАТЬКІВ

ПРОПОЗИЦІЇ

ПУБЛІКАЦІЇ

КОРИСНІ АДРЕСИ

Обмен ссылками

Сценарії дитячих свят

Як обрати гарний Дитячий центр

Як обрати гарний Дитячий центр раннього розвитку?

На сьогоднішній день спеціалізовані центри і дитячі клуби, що пропонують ранній розвиток, можуть поставити перед питанням багатьох батьків. Фахівці прогнозують що розвиваючі заняття для дитини в дитячому центрі дуже скоро стануть звичайним явищем, як колись стали шкільні секції, це визнають і сучасні батьки. Детальніше про дитячі центри та дитячі клуби

Дитячі центри - погляд зсередини. Центр розвитку дитини – бізнес чи покликання?

Всі народжуються з приблизно однаковими шансами, але основа майбутнього для кожного закладається в дитинстві, спочатку в сім'ї, а потім в тих установах, де дитина отримає свій перший життєвий досвід, який надалі і визначить його Долю. Детальніше про бізнес дитячий центр

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

escort eskisehir escort eryaman escort samsun escort bursa