Ранній розвиток інтелекту дитини. Інтелект дитини, що впливає на його розвиток в ранньому віці.

Не вийде жити в людському суспільстві і не залежати від нього, сказав колись класик. Сказав і не помилився. Ця істина актуальна і сьогодні, і буде актуальною завжди. Інша справа, що живучи в такій обстановці (залежності), одні люди відчувають себе щасливими, неповторними, а інші - сірими і пересічними, сумно йдуть по безрадісній життєвій дорозі. У чому ж причина таких різних відчуттів? Відповідь досить проста. Перші знайшли себе в цьому світі, реалізували свій інтелектуальний і життєвий потенціал, а інші - ні. Ми всі хотіли б бути успішними самі і бачити успішними своїх дітей. Як цього досягти? Коли починати розвивати інтелект дитини, що б вона, дитина, сформувалася як особистість? Що впливає на ранній розвиток інтелекту дитини?
Складові інтелекту дитини формуються в дошкільному і молодшому шкільному віці. За словами фахівців, до шести років інтелектуальний розвиток здійснюється більш ніж на третину, до восьми - на половину, а на дванадцятому на три чверті.
Існує залежність між успішністю по конкретним предметам і рівнем розвитку окремих видів - "ланок" інтелекту дитини.
1. Перша ланка - це інтелект дитини, пов'язаний зі здатністю працювати зі словесної інформацією (вербальний інтелект дитини). Саме це вміння багато в чому визначає успішність дитини у вивченні гуманітарних дисциплін, таких як література, історія.
Тут важливий і словниковий запас дитини, і вміння виділяти думку в частинах тексту і в цілому, вміння викладати свої думки усно і письмово. За допомогою мови дитина не тільки отримує нову інформацію, а й засвоює її.
2. Друга ланка - просторовий інтелект дитини. Без розвитку цієї здатності неможливо вивчення геометрії, географії, біології ...
3. Третя ланка - це інтелект, пов'язаний з символічним, графічним матеріалом (формально-символічний інтелект дитини). З перших днів вступу до школи від колишніх дошкільнят вже потрібне вміння використовувати різні знаково-символічні засоби (цифри, букви, схеми і т.д.). По мірі навчання в школі, з початком вивченні математики, а далі хімії, фізики, алгебри важливість цих умінь зростає.
Сполучною ланкою цього ланцюга є правильне мислення, читай, ранній розвиток інтелекту дитини. Необхідно навчити дитину вмінню виділяти головне і конкретне як в математичній задачі, так і в навчальному тексті параграфа, простежувати зв'язок між явищами, робити висновки, аналізувати - без цих навичок можна "закопатися" і в математичній задачі, і в будь-якому тексті, а тема твору буде, як правило, не розкрита. Мислення можна і потрібно розвивати, причому як "технарям", так і гуманітаріям. Це універсальний навик.
З цих ланок складається умовний ланцюжок, що оберігає дитину від перевантажень і стресу. Навчання стає легким для дитини, з більшістю інтелектуальних завдань вона може впоратися самостійно, тому відчуває гордість за свої успіхи і отримує задоволення від навчання. Головне завдання в ранньому розвитку інтелекту дитини - грамотна побудова ось цього ланцюжка.
Цікаво що світові вчені, вивчаючи ранній розвиток інтелекту дитини, провели дослідження - вони проаналізували близько тисячі біографій відомих людей. З'ясувалося, що багато хто з них не блищали своїми успіхами у вищих навчальних закладах, деяких з них відраховували з шкіл за неуспішність і погану поведінку. Єдине, що їх об'єднує - ранній розвиток інтелекту дитини і виховання в сім'ї. Батьки всіх цих дітей приділяли їм достатньо часу в ранньому дитинстві.

Всі ми знаємо вислів «Разом з молоком матері», але ж це не просто так. У ранньому віці у підсвідомості формується весь головний набір людських почуттів, якостей характеру, інтелекту, поведінки. Саме в цей період формуються майбутні вчені та письменники. Причому те, що закладено в ранньому дитинстві потім практично можна тільки коригувати, але змінити не можна. Стає очевидним, що ранній розвиток інтелекту дитини - основа у вихованні.
Висновок, який зробили світові психологи та лікарі справді незвичайний і надзвичайно цікавий: виходить, що однорічну дитину навчати простіше, ніж дворічну, а дворічну - легше, ніж трирічну. Перші три роки життя дитини, коли мама перебуває у декретній відпустці по догляду за ним, воістину кращі в розвитку інтелекту дитини. Тому краще, що можуть дати своїм дітям дбайливі батьки це ранній розвиток інтелекту дитини. Він здійснюється у вигляді цікавих ігор матері з дитиною та інших видів пізнавальної діяльності і спортивних вправ, складених у окрему методику, що враховує вікові та фізичні особливості дитини. Ці методики дуже індивідуальні і в цьому вся суть і простота методів раннього розвитку інтелекту дитини. Даними методиками можуть користуватись всі батьки, незалежно від віку, професії та освіти. Дитина, пізнає світ у процесі цікавої, захоплюючої гри з радістю розуміє, що навчатися цікаво. Цей інтерес у неї залишається на все життя і навчання стає його улюбленим заняттям. Але головне це створити умови для такої гри, батьки повинні навчитися підбирати ключі до своїх дітей, іншими словами, батьки повинні стати «професіоналами».
А для цього потрібно чітко знати два фундаментальних положення, що складають основу раннього розвитку інтелекту дитини:
Перше. Вченими доведено, що дитячий мозок перетворюється на зрілий орган, здатний виконувати всі властиві йому функції, протягом перших шести років життя дитини.
Причому найбільш інтенсивний ріст мозку, як органу, спостерігається в перші три роки життя. За цей період мозок сягає близько 80% свого дорослого обсягу. У період росту і дозрівання він дуже потребує повноцінної біологічної їжі - вітаміни, і інтелектуальної їжі - правильно дозованої і вміло поданої нової інформації. Харчування тіла і розуму повинні здійснюватися повноцінно і регулярно. Дитина в перші роки свого життя - дослідник, першовідкривач, аналітик і практик одночасно.
Друге. Мозок дитини тільки протягом перших шести років працює в режимі своєрідного комп'ютера, коли з великого потоку подій і фактів дитина робить самостійні висновки.
Саме ці два положення взяв за основу дитячий швейцарський психолог Жан Піаже, який, вивчаючи ранній розвиток інтелекту дитини, стверджував, що кожна здорова дитина в перші шість років свого життя самостійно відкриває всі закони математики та лінгвістики. Для дорослої, навіть добре освіченої людини, таке завдання не під силу. А мозок дитини легко і просто працює в аналітичному режимі і робить правильні висновки з багатьох фактів. Завдання дорослих - забезпечити кращі умови для раннього розвитку інтелекту дитини. Психо-емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток дитини в перші роки його життя нерозривно пов'язані між собою. І інтелектуальні перемоги перетворюються на добре здоров'я, стійку психіку, формування вольових якостей. А  найголовніше - успішно реалізована природна потреба в пізнанні нового стає природною, природним бажанням вчитися. Саме вчитися, вчити себе самостійно. У таких дітей не виникає проблем під час навчання в школі чи ВУЗі, при необхідності змінити професію у дорослому житті.
Не варто також забувати, що ранній розвиток інтелекту дитини, залежить від такого важливого чинника як його харчування. Батьки прагнуть дати своїй дитині найкраще, мріють, що він виросте здоровим і розумним. Виявляється такої подвійної мети можна досягти одними і тими ж методами. Відомо, що якщо з дитинства харчування збалансовано і збагачене вітамінами, то дитина росте здоровою, зберігаючи цей позитивний ефект до самої старості.
Але виявляється, при такому харчуванні розвивається і інтелект дитини, причому незалежно від якості навчання і числа років, проведених за партою. Відомо, що поживою для мозку служить риба, фрукти, овочі, злакові, бобові й молочні продукти. Завдяки правильному режиму харчування з раннього віку розвивається грамотність, пізнавальне функціонування і збагачуються інтелектуальні навички, стверджують американські вчені.
У ході експерименту, проведеного вченими з Лондонського імперського коледжу, чотирьом дітям у віці від 5 до 9 років давали капсули з жирними кислотами омега-3 і омега-6.
У результаті за три місяці діти здійснили інтелектуальний стрибок, пройшовши ті стадії розумового розвитку, які зазвичай дитина проходить лише за три роки. Особливо чудових успіхів вони добилися в читанні і вирішенні завдань. Дітям давали по дві капсули жирних кислот щоденно, при цьому їм пропонувалося відмовитися від газованих напоїв і більше займатися спортом. Найбагатшим джерелом жирних кислот омега-3 є все та ж риба, багата жирами, зокрема скумбрія, оселедець, свіжий тунець, лосось і форель. Омега-6 міститься в крупах, зерновому хлібі, майже всіх рослинних оліях, яйцях і птиці. Дане дослідження довело важливість правильного харчування в ранньому розвитку інтелекту дитини.
У багатьох розвинених країнах світу необхідність раннього розвитку інтелекту дитини усвідомлена і здійснюється практично протягом останніх 80 років. Піонерами в цьому русі виступають Італія, Франція, США і Японія. В останні роки бум раннього розвитку розпочався і в Росії, де видається відповідна література для дітей та дорослих, проводяться розвиваючі ігри та посібники, створюються комп'ютерні програми раннього розвитку дітей, цікаві клуби, об'єднання, школи, сайти в Інтернеті. В Україні теж поступово усвідомлюють важливість раннього розвитку дитини як платформи для побудови інтелектуальної європейської держави.

дэу нексия тюмень автосалон сайт о Тюмени

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

Пример Пример escort eskisehir escort eryaman escort samsun escort bursa