Тестування при вступі до школи. Приклади тестів середньої школи для дитини при вступі і перевірці підготовки до школи.

Тестування українською мовою: Тестування під година вступу до школи.
  1. Ти вже підріс і восени підеш не в дитячий садок, а в школу. Ти хочеш ходити в школу? Чому?
  2. Де, на твою думку, цікавіше, в школі або в дитячому садку? Чому?
  3. Чим займаються в школі діти? Що ти знаєш про школу?
  4. Кого в школі вважають хорошим учнем? А кого - ні?
  5. Що тобі подобається робити у вільний час? Чи відвідуєш ти якусь спортивну секцію, гурток, малюєш, вирізуєш?
  6. Ти йдеш в школу і по дорозі зустрічаєш своїх друзів. Вони тобі пропонують пограти. Що ти вибереш: підеш в школу або пограєш з друзями?
  7. Розумова готовність. Поняття про навколишній світ.
  8. Назва прізвища, ім'я, по батькові.
  9. Скільки тобі років? Коли твій день народження?
  10. Імена членів твоєї сім'ї?
  11. Чи читають тобі батьки казки? Чи граєш ти з ними в ігри? Які саме?
  12. Як звати твою маму? Папу?
  13. На якій планеті ти живеш?
  14. У якій країні ти живеш?
  15. Назви адресу, де ти живеш?
  16. Яких ти знаєш домашніх тварин? Птахів?
  17. Назви диких тварин.
  18. Які тварини взимку сплять? (ведмідь, їжак, білка, борсук)
  19. Яких ти знаєш зимуючих птахів? Перелітних?
  20. Чим домашні тварини відрізняються від диких тварин?
  21. Чим зимуючі птахи відрізняються від перелітних?
  22. Чим пташка відрізняється від тварини?
  23. Чим місто відрізняється від села?
Розумова підготовка до школи дитини. Узагальнення.

1. Назви одним словом.

Буряк, лук, морква, часник - (овочі).

Сукня, куртка, сорочка, спідниця - (одяг).

Стіл, шафа, крісло, стілець, дивани і крісла - (меблі).

Трамвай, потяг, автобус, метро - (транспорт).

Понеділок, середовище, четвер, - (дні тижня).

Січень, березень, червень - (місяці).

Мама, брат, сестра, бабуся - (сім'я, сім'я).

Оса, комар, муха, метелик - (комахи).

Ткаченко, Франко, Солоданюк - (прізвища).

Полуниця, малина, смородина - (ягоди).

2. Скороти пропозицію.

До нас на двір прилетіли ворона, сорока, ластівка, горобець.

(До нас на двір прилетіли птахи.)

На городі росте морква, гарбуз, лук, редиска.

(На городі ростуть овочі.)

У кімнаті є крісло, диван, стілець, ліжко.

(Продаж - м'які меблі дивани.)

У зоопарку ми бачили бегемота, тигра, мавпочок і жирафів.

(У зоопарку ми бачили екзотичних тварин.)

Подіти біля школи посадили калину, бузок, жасмин, барбарис.

(Подіти біля школи посадили кущі.)

У мами в шафі є пальто, шуба, спідниця, сукня.

(У мами в шафі є одяг.)

Розумова підготовка до школи. Знайди зайве.

Озеро, море, калюжа, океан, річка. (калюжа)

Зелений, жовтий, світлий, білий, червоний. (світлий)

Артем, Коля, Сергій, Наталія, Олексій, Дима. (Наталія)

Щука, карась, черепаха, сом, окунь. (черепаха)

Мама. Папа, син, сестра, гість, бабуся. (гість)

Жовтий, блакитний, білий, темний, синій. (темний)

Встанови закономірність

Намалюй 4 геометричних фігури так, щоб в кожному рядку вони розташовувалися по-різному.

Пізнавальна підготовка до школи дитини. Просторове представлення

1 Поняття "Справа, наліво, вгорі, внизу".

Завдання за малюнком.

Покажи в зошиті лівий верхній кут, правий нижній кут, середину зошита, лівий нижній кут, правий нижній кут.

2 Поняття "схожі".

Завдання з геометричним матеріалом.

Що в кімнаті схоже на прямокутник, круг, трикутник?

3 Поняття "однакові".

Які предмети в кімнаті ми можемо вважати однаковими?

4 Поняття "Під, над, поруч, за, на, в, із-за, з".

Завдання за малюнком.

5 Поняття "Попереду, ззаду, поруч, після, перед".

Завдання з геометричними фігурами, побудованими в рядок.

Пізнавальна підготовка до школи. Пошук логічних зв'язків.

Чим буде?

- Зерно пшениці

- Аркуш паперу

- Дошка

- Цеглина

- Тканина

Ким буде?

- дівчинка

- цуценя

- яйце

- ікринка

- гусениця

2 Послухай пари слів. Спробуй сам знайти пару.

Небо-місяць хмара - дощ

Собака- . заєць - .

Килим - . квіти - .

Жаба - . відро - .

3 Як ти розумієш пропозицію?

1. Дівчинка збирає листочки.

(Листочки, зібрані дівчинкою).

2. Їжачок збирає груші.

(Груші, зібрані їжачком).

4 Закінчи пропозицію.

Навесні квіти.

Влітку квіти.

Восени земля покрита .

Взимку земля покрита .

Оля пішла в кіно, хоча .

Мишко начал є суп, але.

Катя посадила сестру на санчата .

Діти узяли кошики для грибів, і раптом.

Якщо взимку лютий мороз, то.

Хлопчик захворів, тому, що.

5 Встав пропозицію пропущені слова.

Увечері мама . з роботи.

Удома вона готує смачну . для усієї сім'ї.

Усе їй . прибирати і . посуд.

Тільки кішка Мурка . на дивані.

Зробивши . сім'я відпочиває.

Пам'ять. Зорова пам'ять.

1 Розглянь малюнок. Спробуй запам'ятати усі предмети, які там зображені. (Малюнок повинен містити не менше 6 зображень).

2 Подивися на таблицю, запам'ятай пари картинок. (демонструємо таблицю 10-15 сек.). Тепер намалюй фігурки, які були зображені навпроти кожного малюнка.

Вербальна пам'ять.

1) Пам'ять на числа.

5, 1, 3 - повтори.

6, 4, 8, 1 - повтори.

2, 7, 5, 3, 6 - повтори.

2) Запам'ятай і повтори слова.

Конверт, зима, будинок, книги, стілець, ведмідь, вікно, горобець, ліс, ранок (дитина повинна запам'ятати не менше 6 слів).

3) Запам'ятай і повтори фрази.

У саду виросли красиві троянди.

Оленка прочитала цікаву книжку.

Мама купила Петі нову машинку.

У Наді будинки є котик Мурчик і собачка Гай.

4) З прочитаних слів назви тільки взуття.

Цвях, колесо, машина, черевики, трактор, чоботи, кросовки, молоток, туфлі, кошик, босоніжки, тапочки.

5) Запам'ятай і повтори словосполучення.

Червоне яблуко, синя куля, біла серветка, запашна троянда, похмуре небо.

Кмітливість

1) Послухай завдання і дай відповідь на питання.

  1. Хто вищий?
  2. Петро вищий Дмитра. Дмитро нижчий Петра. (Петро)
  3. Що важче?
  4. Груша важча за яблуко, а яблуко важче за персик. (Груша)
  5. Хто прокидається раніше?
  6. Уранці в нашій сім'ї папа прокидається після бабусі. Бабуся прокидається після мами, а я - піднімаюся після папи. (Мама).
  7. Хто бігає швидше за усіх, а хто повільніший?
  8. Хлопчики бігали наввипередки. Сашко прибіг швидше за Миколку. Миколка швидше за Петрика. (Швидше - Сашко, повільніше - Петрик).
  9. Яка риба спіймана раніше, а яку пізніше?
  10. Риболовля упіймав окуня, йоржа і щуки. Щуку він упіймав раніше, ніж окуня, а йоржа - пізніше, ніж окуня. (Раніше - щуку, пізніше - йоржа).
Підготовка на увагу.

1 Гра "Повтори руху".

На слово "небо" - підніми руки вгору.

На слово "вода" - руки поперед себе.

На слово "земля" - руки вниз.

На слово "вогонь" - кругові рухи руками .

2 Послухай слова. Яке слово спожите частіше за інших?

Стіл, будинок, ліс, книга, м'яч, літо, колесо, квітка, олівець, будинок, ключ, мурашка, кораблик, груша, синиця, сосна, хмара, будинок, шафа, літак, огорожа.

3 Виконай таке завдання.

Якщо почуєш назву квітки - плесни в долоні, якщо почуєш назву птаха - помахай руками, якщо почуєш назву дерева - поклади руки на коліна.

(Перш ніж починати завдання з'ясуєте або усі назви спожиті в завданні відомі дитині.)

Дятел, ромашка, береза, тюльпан, горобець, осика, сова, кульбаба, волошка, голуб, тополя, гвоздика, дуб, ялина, ластівка, троянда, сосна, пролісок, лелека, волошка, пальма, чапля.

Навчання грамоти. Звуки, букви, склади.

1 Які ти знаєш гласні звуки? Приголосні?

2 Який перший звук в словах: сосна, книга, осінь?

3 Яким звуком закінчується слова: комар, шуба, журавель.

4 Придумай слова, які починаються звуками : [з, в, до].

5 Порахуй склади в слові.

Кіт, сова, яблуко, птах.

6 Придумай слово, в якому є два (три) склади.

Навчання грамоти. Слова. Пропозиція.

1 Прочитай слова. (три слова)

2 Склади з розрізних букв такі слова: душ, вітер, сонце.

3 Розглянь малюнки. (Дитині пропонують картинку з 5-6 малюнками). Чітко вимовляй назву кожного предмета. Намалюй в рамочках стільки кружечків, скільки букв в слові. Голосни звуки познач червоним кольором, а приголосні - синім.

4 Послухай пропозицію, визнач кількість слів в реченні.

5 придумай пропозицію з 2-3 слів в якому про щось запитують.

6 Придумай пропозицію із словом квітка (небо, трава і тому подібне).

7 Переклад. Послухай і перекажи текст.

Червоний гребінь

У нашого півника червоний гребінь. Вночі кури лягають спати. Тоді він бере свій гребінь і розчісує свій хвіст. Потім він знову кладе свій гребінь на голову. А вдень ходить, розпустившись хвіст.

Кішка

Ведмедик і Жанна гуляли. Вони побачили кішку. Діти пожаліли кішку і забрали її додому. Тепер кішка живе у Ведмедик і Жанни.

Кролики

Батько купив двох кроликів. Кролики були красиві. Шерсть у них була м'яка, хвостики пухнасті вуха довгі. Дима посадив їх в клітину. Кролики їли буряк, капусту, моркву. До осені кролики стали зовсім великими.

Мурашка

Мурашка знайшла велике зерно. Воно було для нього дуже важке. Мурашка покликала на допомогу інших мурашок. Разом вони легко дотягли зерно в мурашник.

Фонемний слух.

1 Знайди зайве.

(Темп читання має бути помірно швидким. Якщо дитина відчуває труднощі, слід зменшити темп до помірного або повільного. Відповідно до зниження темпу читання слів, знижується якісний показник виконання завдання дитиною.)

- Рама, рама, рама, рама, лама, рама;

- Поріг, поріг, пиріг, поріг, поріг;

- Рампа, лампа, рампа, рампа, рампа;

- Коса, коса, коза, коса, коса, коса;

- Сірка, зірка, сірка, сірка, сірка, сірка;

- Світ, світ, світ, колір, світ, світ;

- Шар, шар, шар, шар, шарф, шар;

- Шашка, шашка, шашка, чашка, шашка;

- Гора, кора, гора, гора, гора, гора;

- Гора, зірка, гора, гора, гора;

- Голос, колос, голос, голос, голос.

Повтори скоромовки.

У чаплі чорні черевички.

Чапля чапает до води.

********************

Косар скосив увесь овес.

Математичні здібності. Арифметичні уміння.

1 Назви числа в зворотному порядку від 10 до 1 .

2 Порахуй від 7 до 2. Від 3 до 6. Від 8до3.від 10 до 5.

3 Яке число більше: 7 або 6? На скільки?

Яке число менше: 9 або 8 ? На скільки?

Яке число стоїть перед 5? Перед 10?

Яке число наступне після 8? Після 6?

4 Скільки фруктів треба домальовувати, щоб знаки були правильні. Робота з малюнком.

5 Завдань.

На лужку серед лози сховалися 2 кози.

У густій траві выпасаются ще дві.

Порахуємо разом, скільки кіз тих разом?

Чи можна розділити 5 груш порівну між двома дівчатками

Сидів хлопчик біля річки

І упіймав він 3 рибки.

Котеня одну вкрало

Скільки рибок стало?

Три веселі котенята гралися на траві.

Мурчик теж до них прибіг

Скільки котенят стало?

Їжачок по лісу біг, ніс сім яблук на пиріг.

Одне впало, покотилося.

Скільки яблучок залишилося?

Їжачок по лісу йшов, на обід грибів знайшов.

Під березою - чотири, три грибки під дубком.

Скільки їх було разом?

Три сови і два сичі. Скільки усіх їх - порахуй?

Одна груша у Ведмедика була

А ще чотири - братик дав.

У дворі Мишутка сів

І п'ять грушок відразу з'їв.

І подумав: - Або не мало?

Скільки грушок тих залишилося?

Колір, розмір, геометричні фігури.

1 Які фігури ти бачиш на малюнку.

Дитині пропонують набір основних геометричних фігур : круг, прямокутник, квадрат, трикутник, овал. Якщо дитина красиво знає подані вище фігури - пропонують додатково трапецію, ромб, півколо, шестикутник.

2 Яких фігур не мають кутів? (круг, овал).

У якої фігури 3 (4) кути?

3 Подивися на малюнок і скажи які кольори має веселка? Скільки їх? Яких кольорів у них немає?

4 Вправи на визначення протилежних понять(спочатку за малюнком, а потім усно). "високий - низький, широкий - вузький, довгий - короткий, товстий- тонкий, великий - малий".

5 Складів предмет (візерунок) з геометричних фігур.

Наприклад кораблик - з трапеції і трикутника, будинок - з квадрата і трикутника, і тому подібне.

6 Встановлення зв'язків.

Кому належить тінь?

Хто в якому будинку живе? (про тварин, наприклад).

Що станеться з чашкою якщо вона впаде із столу?

Що залишається на асфальті після дощу?

Поняття часу

1 Назви дні тижня по порядку.

2 Який день тижня буде після середовища? Наступний після п'ятниці?

3 Скільки усіх днів має тиждень?

4 Назви які ти знаєш місяці.

5 Назв літні місяці. Зимові. Весняні. Осінні.

6 Скільки місяців триває рік.

7 Що триває довше тиждень або 7 днів?

8 Коли ми снідаємо, обідаємо, вечеряємо?

9 Назв часу доби по порядку.

Що настає раніше - вечір, чи ранок? День або ніч?

Рівень мовного розвитку

1 чітко повтори кожне слово.

Літак, пилосос, заєць, курча, огірок, шапка, шишка, очерет, щука, ящірка, жирафа, їжаки, картина, огорожа, ключ, пень, джміль, чашка, бджола, м'яч.

2 Яке слово ти чуєш? (Дорослий вимовляє окремо кожен звук).

Л - і - з, до - про - з - а, ч - а - п - л - я, би - про - ч - до - а.

3 Розглянь малюнок. Які слова відповідають на питання Хто? Що?

4 Добери слова протилежні за значенням.

Великий, веселий, широкий, маленький, високий, хороший, здоровий, бідний, старий, сухий, гучний, розумний, товстий, холодний, твердий, перший.

5 Назв слова аналогічно: світлий - світліший, тонший - тонший.

Широкий - . великий - .

Кислий - . хороший - .

Солодкий - . поганий - .

6 Утворень пестливі слова, наприклад:

Кіт - котик, стіл - столик.

Заєць - . будинок - .

Мама - . книга - .

Ліс - . стілець - .

Машина - . квітка - .

Ваза - . хустка - .

8 Утворень нові слова, наприклад:

Ваза із скла - скляна ваза.

Будинок з цеглини -.

Кораблик з паперу - .

Шапка з хутра - .

Шкарпетки з шерсті - .

9 Скласти розповідь по серії малюнків.

Як обрати гарний Дитячий центр

Як обрати гарний Дитячий центр раннього розвитку?

На сьогоднішній день спеціалізовані центри і дитячі клуби, що пропонують ранній розвиток, можуть поставити перед питанням багатьох батьків. Фахівці прогнозують що розвиваючі заняття для дитини в дитячому центрі дуже скоро стануть звичайним явищем, як колись стали шкільні секції, це визнають і сучасні батьки. Детальніше про дитячі центри та дитячі клуби

Дитячі центри - погляд зсередини. Центр розвитку дитини – бізнес чи покликання?

Всі народжуються з приблизно однаковими шансами, але основа майбутнього для кожного закладається в дитинстві, спочатку в сім'ї, а потім в тих установах, де дитина отримає свій перший життєвий досвід, який надалі і визначить його Долю. Детальніше про бізнес дитячий центр

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

Пример Пример