kreativnіstЛюди є творчими геніями з самого народження. Людині властиво і необхідно вміння творити, створювати, щоб почувати повноту життя, відчувати свій вплив на процеси. Креативна особистість яскравіше видчуває життя і почуває себе внутрішньо багатшою, вона є самодостатньою.  Що таке креативність? Креативність – (англ. create – створювати, creative – творчий, створюючий) – творчі здібності, що характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, яки відхиляються від традиційних чи прийнятих схем мислення, і які входять до структури обдарованості у якості незалежного фактору, а також здатність вирішувати проблеми, що виникають всередині статичних систем (Вікікпедія). Якщо не розвивати і не підтримувати креативність з самого раннього дитинства, до 8-10 рокам тврочі здібності потихеньку в'януть. Кожне наступне покоління є більш розумнішим від попереднього, цьому сприяє більш багате средовище і кращі умови для навчання. Але, на жаль, в останні двадцять років спостерігається стійка тенденція зниження креативності у дітей. Чому так стається? Нижче наведені значні причини, які сприяють зниженню і зникненню творчого начала в дитині:
- Систематичне заохочення нагородами – наклейками, призами. Здавалось би, цей фактор повинен стимулювати дитину до виконання задачі. Так і є, але дитина починає докладати усиль рівно стільки, скільки потрібно, аби отримати приз, і не йде далі у вивченні предмету чи навколишнього світу. З часом всі ці призи і наліпки перестають приносити очікувану цінність, знищують задоволення, яке приносить творча діяльність. Надмірне захоплення нагородами не мотивує дитину на виконання завдання і у підсумку – отримання задоволення від виконаного, а ставить перед дитиною ціль – заслужити чергову наклейку.
- Контроль та наставництво. Дуже часто батьки котролюють там, де дитина вже сама здатна брати на себе відповідальність за свої диї чи бездієвість. Постійно знаходячись поряд з дитиною, коментуючи, підказуючи, радячи, особливо в незначних дрібницях, дорослий вбиває в дитині бажання творити, створювати, робити так, як вона бачить і бажає зробити. У підсумку, дитина перестає творити, фантазувати, очікуючи, що все рівно буде не так, а як вкаже і підскаже дорослий. Пропадає бажання ризикувати, з'являється боязнь зробити помилку, а без ризику і помилок процес пізнання губить глибину і гостроту відчуттів. Діти позбавляються цілого спектру емоцій, які наповнюють наше життя. Частими супутниками дітей, починаючи вже з 3-5 класів, стають апатія та байдужість.
- На зниження креативності в дитині впливає обмеження у виборі. Зокрема, переконання, що існує єдино правильна відповідь, варіант, рішення і т.д. Стержнем нестандартного мислення  є саме можливість знаходження іншої відповіді, іншого варіанту. Сюди ж можна віднести той момент, що сучасні іграшки практично не залишають простору для фантазії, навіть всілякі конструктори продаються з вже готовими інструкціями і  не кожна дитина буде робити з нього щось своє, унікальне. Креативні ж діти завжди пропонують альтернативу стандартному.
- Сучасні батьки не залишають дитині практично ні одної години на те, щоб просто нічого не робити,  на нудьгу. Графік сучасної дитини настільки плотний від відвідування всіляких гуртків і тренувань, що не залишається часу на те, щоб просто нічого не робити, помовчати, подумати, помріяти, в кінці кінців! Але ж саме у стані покою з'являється можливість систематизувати, аналізувати, впорядковувати інформацію і знання, фантазувати. Різні ідеї, вирішення задач і відповіді приходять до нас саме після запуску всіх цих процесів. Тому дуже важливо при плануванні тижневого графіка виділяти час на «нудьгу» і на те, щоб просто «нічого не робити».

Креативність, творчість, створювання проявляються там, де є радість і задоволення від процесу. Де існує мотивація і здоровий інтерес до пізнання і експериментів. Коли дитина не боїться зробити помилку і не прагне  вдосконаленості, отримуючі від процесу задовлення не менше, ніж від результату. Наявність креативного мислення розшірює можливості, створює бильше простору для творчості, життя і явища сприймаються людиною з більшою цікавістю, що, в свою чергу, впливає на якість життя і загальний моральний і психологічний стан людини. Так давайте, не дивлячись на скажений темп нашого життя і високі вимоги до нього, все ж намагатися створювати нашим дітям всі необхідні умови для збереження і розвитку креатиності, надавати їм право помилятись, право вибору, надавати більше самостійності і свободи у віраженні своїх ідей!

Як обрати гарний Дитячий центр

Як обрати гарний Дитячий центр раннього розвитку?

На сьогоднішній день спеціалізовані центри і дитячі клуби, що пропонують ранній розвиток, можуть поставити перед питанням багатьох батьків. Фахівці прогнозують що розвиваючі заняття для дитини в дитячому центрі дуже скоро стануть звичайним явищем, як колись стали шкільні секції, це визнають і сучасні батьки. Детальніше про дитячі центри та дитячі клуби

Дитячі центри - погляд зсередини. Центр розвитку дитини – бізнес чи покликання?

Всі народжуються з приблизно однаковими шансами, але основа майбутнього для кожного закладається в дитинстві, спочатку в сім'ї, а потім в тих установах, де дитина отримає свій перший життєвий досвід, який надалі і визначить його Долю. Детальніше про бізнес дитячий центр

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

Пример Пример