Новини

kreativnіstЛюди є творчими геніями з самого народження. Людині властиво і необхідно вміння творити, створювати, щоб почувати повноту життя, відчувати свій вплив на процеси. Креативна особистість яскравіше видчуває життя і почуває себе внутрішньо багатшою, вона є самодостатньою.  Що таке креативність? Креативність – (англ. create – створювати, creative – творчий, створюючий) – творчі здібності, що характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, яки відхиляються від традиційних чи прийнятих схем мислення, і які входять до структури обдарованості у якості незалежного фактору, а також здатність вирішувати проблеми, що виникають всередині статичних систем (Вікікпедія). Якщо не розвивати і не підтримувати креативність з самого раннього дитинства, до 8-10 рокам тврочі здібності потихеньку в'януть. Кожне наступне покоління є більш розумнішим від попереднього, цьому сприяє більш багате средовище і кращі умови для навчання. Але, на жаль, в останні двадцять років спостерігається стійка тенденція зниження креативності у дітей. Чому так стається? Нижче наведені значні причини, які сприяють зниженню і зникненню творчого начала в дитині:
- Систематичне заохочення нагородами – наклейками, призами. Здавалось би, цей фактор повинен стимулювати дитину до виконання задачі. Так і є, але дитина починає докладати усиль рівно стільки, скільки потрібно, аби отримати приз, і не йде далі у вивченні предмету чи навколишнього світу. З часом всі ці призи і наліпки перестають приносити очікувану цінність, знищують задоволення, яке приносить творча діяльність. Надмірне захоплення нагородами не мотивує дитину на виконання завдання і у підсумку – отримання задоволення від виконаного, а ставить перед дитиною ціль – заслужити чергову наклейку.
- Контроль та наставництво. Дуже часто батьки котролюють там, де дитина вже сама здатна брати на себе відповідальність за свої диї чи бездієвість. Постійно знаходячись поряд з дитиною, коментуючи, підказуючи, радячи, особливо в незначних дрібницях, дорослий вбиває в дитині бажання творити, створювати, робити так, як вона бачить і бажає зробити. У підсумку, дитина перестає творити, фантазувати, очікуючи, що все рівно буде не так, а як вкаже і підскаже дорослий. Пропадає бажання ризикувати, з'являється боязнь зробити помилку, а без ризику і помилок процес пізнання губить глибину і гостроту відчуттів. Діти позбавляються цілого спектру емоцій, які наповнюють наше життя. Частими супутниками дітей, починаючи вже з 3-5 класів, стають апатія та байдужість.
- На зниження креативності в дитині впливає обмеження у виборі. Зокрема, переконання, що існує єдино правильна відповідь, варіант, рішення і т.д. Стержнем нестандартного мислення  є саме можливість знаходження іншої відповіді, іншого варіанту. Сюди ж можна віднести той момент, що сучасні іграшки практично не залишають простору для фантазії, навіть всілякі конструктори продаються з вже готовими інструкціями і  не кожна дитина буде робити з нього щось своє, унікальне. Креативні ж діти завжди пропонують альтернативу стандартному.
- Сучасні батьки не залишають дитині практично ні одної години на те, щоб просто нічого не робити,  на нудьгу. Графік сучасної дитини настільки плотний від відвідування всіляких гуртків і тренувань, що не залишається часу на те, щоб просто нічого не робити, помовчати, подумати, помріяти, в кінці кінців! Але ж саме у стані покою з'являється можливість систематизувати, аналізувати, впорядковувати інформацію і знання, фантазувати. Різні ідеї, вирішення задач і відповіді приходять до нас саме після запуску всіх цих процесів. Тому дуже важливо при плануванні тижневого графіка виділяти час на «нудьгу» і на те, щоб просто «нічого не робити».

Креативність, творчість, створювання проявляються там, де є радість і задоволення від процесу. Де існує мотивація і здоровий інтерес до пізнання і експериментів. Коли дитина не боїться зробити помилку і не прагне  вдосконаленості, отримуючі від процесу задовлення не менше, ніж від результату. Наявність креативного мислення розшірює можливості, створює бильше простору для творчості, життя і явища сприймаються людиною з більшою цікавістю, що, в свою чергу, впливає на якість життя і загальний моральний і психологічний стан людини. Так давайте, не дивлячись на скажений темп нашого життя і високі вимоги до нього, все ж намагатися створювати нашим дітям всі необхідні умови для збереження і розвитку креатиності, надавати їм право помилятись, право вибору, надавати більше самостійності і свободи у віраженні своїх ідей!

domik-10Чи було у вас таке, що ви потрапили у дім, кімнату, приміщення свого дитинства через багато років, і відчули при цьому здивування від того, яке воно є маленьке і тісне? А яким просторим і неосяжним здавалось у дитинстві? Ми виросли, і те, що здавалось раніше великим у нашому сприйнятті, раптом стало маленьким. Діти відчувають потребу в невеликому, камерному просторі, звідси всі ці бажання влаштовувати собі хатинки під столом, накриваючи стіл зверху ковдрами, розкладати у домі маленькі похідні палатки, відгороджувати кут кімнати імпровізованими ширмами, влаштовуючи собі гніздечко чи простір для ігор. А мрією кожної дитини, яка часто переходить у доросле життя, є казковий ний будиночок на дереві. Психологи пояснюють цю тягу дитини, і навіть дорослого, до закритих просторів прагненням безпеки, яку відчуває дитина в утробі матері, і з послідуючим зіткненням з великим и непізнанним світом, який лякає и притягує одночасно. І хочеться мати в цьому величезному світі/домі/квартирі свій затишний закуточок, в якому так спокійно і безпечно, в якому ти сам собі господар, і ти вчишся бути самостійним, вчишся формувати свій простір, зону. Дорослим слід з повагою відноситись до подібних дитячих бажань, и навіть заохочувати їх, надаючи дітям можливість формувати свій особистий фізичний простір, яке в майбутньому переросте у вміння формувати свій особистий психологічний і ментальний простір. Дитячі хатинки – чудовий атрибут рольових ігор! Які тільки теми можна вигадати: приходити в гості, влаштувати магазин, пограти в школу, садочок і т.п. Сучасна індустрія дитячих товарів пропонує всілякі готові хатинки і палатки на любий смак і колір, від квіткових магазинчиків до середньовічних замків. Але особливою красою і оригінальністю будуть хатинки, зроблені своїми руками, за допомогою звичайних коробок, дощок, предметів меблів. Така хатинка обов’язково залишить у дитячому сердечку трепетний спогад з дитинства. Обов’язково зробіть своїй дитині чи дитинчатам хатинку в хатинці! Нехай дитина відчує себе господарем свого маленького життя, значним і таким коханим.

koronaОсінь – чудова пора для творчості! З приходом осені сповільнюється темп, з’являється більше часу для думок і трошки – для суму, світлого. Осінь розмальовує листя у всілякі кольори червоних, жовтих та зелених спектрів, і хочеться гуляти серед цієї краси, шуршати цим сухим осіннім листям, знімаючи бабине літо з вій. Осінь надихає на прогулянки у парках та лісах. Діти особливо полюбляють такі прогулянки. Це так весело – падати в купу листя, підкидати їх догори, збирати з них букети. Заслужену першість серед осіннього листя займає кленове, завдяки своїй формі і багатству кольорових відтінків, знаходячи застосування у дитячій прикладній і художній творчості. Ось, наприклад, свіжа ідея – корона з кленового листя! Її можна змайструвати без додаткових підручних засобів, потрібне тільки листя, спритність і акуратність – і ось ви вже справжня Осіння Принцеса чи Принц!На фото показана покрокова інструкція. Спробуйте, діти будуть у захваті, та й мами теж! Чудовий аксесуар для осінньої фото сесії! Інструкція, як зробити корону з листя: 1. Вид ніжок листя відрізати товсті кінчики. 2. Зігнути перший листочок паралельно центральній жилі на відстані біля 1 см від неї. 3. Наступний лист стібками «пришити» до першого вздовж цієї жили. Достатньо двох стібків. 4. Другий листочок підігнути на рівні вигину першого. 5. Повторити процес з третім листочком. Вийде красива гірлянда з листя. 6. Останньою ніжкою по тій же схемі закріпити листя в кільце. Корона готова!

pismoМинуло два тижня з початку нового учбового року. Першокласники помаленьку адаптуються, поступово звикаючи до нового середовища та правилам, збільшилась кількість уроків у порівнянні з першими днями. Програма у начальній школі вдосконалюється з кожним роком, пропонуючи максимально захоплююче та менш обтяжувальне навчання, враховуючи при цьому фізиологічний і психологічний розвиток шести- семирічок. До прикладу, надаються вправи – обвести по контуру малюнок, а після – розмалювати його. Ця, улюблена практично кожною дитиною, дитяча справа, насправді є відмінним тренажером для поступового переходу до письма. Намагаючись рівно по лініям обвести малюнок, дитина вчиться тримати ручку і олівець у правильній позиції, щоб пальці та кисть руки не втомлювались. Тренується дрібна моторика, а намагаючись акуратно розмалювати картинку, дитина тренує координацію. У канцелярських та книжкових магазинах можна знайти безліч розхмальовок та посібників з такими завданнями, а можна просто роздрукувати картинки і запропонувати дитині. І нехай у цифрову епоху каліграфічний почерк стає все менш затребуваний, він не губить своєї естетики і краси. Листівки та листи, написані ''від руки'' особливо цінні.

osenЛіто промайнуло, як завжди, непомітно. Але всі ми встигли наповнитись на весь рік уперед його теплом і сонцем, купанням у морях і річках, іграми на вулиці та на природі, часом, проведеним у колі рідних і близьких людей. Настала осінь, для багатьох - не менш довгоочікувана пораулюблена пора, і для багатьох - найулюбленіша пора. Для багатьох осінь - час нових починань, надій та натхнення. Осінь сміло можна назвати другим Новим роком, адже з початком осені починається відлік нового учбового року. Перший клас чи нова школа, зустріч з друзями чи рішучість пройти цей рік більш продуктивно і результативно - безліч емоцій та вражень дарує ця пора. Осінь багата врожаями, дарами природи і... барвами. Ми можемо зберегти частинку осені, її барв та аромату - заворожити у гербарій! А гербарій, у свою чергу, перетворити з наочного посибника у витвір дитячої творчості. Маючи фантазію, можливості стають безмежними. Починайте розвивати її з дитинства.

<< Початок < 1 3 5 6 7 8 9 > Кінець >>

Сторінка 3 з 9

Заказ Діда Мороза

ВІДКРИТИ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР

РОЗВИТОК ДИТИНИ

КЛУБ ДЛЯ БАТЬКІВ

ПРОПОЗИЦІЇ

ПУБЛІКАЦІЇ

КОРИСНІ АДРЕСИ

Написати нам

Обмен ссылками

Сценарії дитячих свят

Як обрати гарний Дитячий центр

Як обрати гарний Дитячий центр раннього розвитку?

На сьогоднішній день спеціалізовані центри і дитячі клуби, що пропонують ранній розвиток, можуть поставити перед питанням багатьох батьків. Фахівці прогнозують що розвиваючі заняття для дитини в дитячому центрі дуже скоро стануть звичайним явищем, як колись стали шкільні секції, це визнають і сучасні батьки. Детальніше про дитячі центри та дитячі клуби

Дитячі центри - погляд зсередини. Центр розвитку дитини – бізнес чи покликання?

Всі народжуються з приблизно однаковими шансами, але основа майбутнього для кожного закладається в дитинстві, спочатку в сім'ї, а потім в тих установах, де дитина отримає свій перший життєвий досвід, який надалі і визначить його Долю. Детальніше про бізнес дитячий центр

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

Пример Пример