Новини

kreativnіstЛюди є творчими геніями з самого народження. Людині властиво і необхідно вміння творити, створювати, щоб почувати повноту життя, відчувати свій вплив на процеси. Креативна особистість яскравіше видчуває життя і почуває себе внутрішньо багатшою, вона є самодостатньою.  Що таке креативність? Креативність – (англ. create – створювати, creative – творчий, створюючий) – творчі здібності, що характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, яки відхиляються від традиційних чи прийнятих схем мислення, і які входять до структури обдарованості у якості незалежного фактору, а також здатність вирішувати проблеми, що виникають всередині статичних систем (Вікікпедія). Якщо не розвивати і не підтримувати креативність з самого раннього дитинства, до 8-10 рокам тврочі здібності потихеньку в'януть. Кожне наступне покоління є більш розумнішим від попереднього, цьому сприяє більш багате средовище і кращі умови для навчання. Але, на жаль, в останні двадцять років спостерігається стійка тенденція зниження креативності у дітей. Чому так стається? Нижче наведені значні причини, які сприяють зниженню і зникненню творчого начала в дитині:
- Систематичне заохочення нагородами – наклейками, призами. Здавалось би, цей фактор повинен стимулювати дитину до виконання задачі. Так і є, але дитина починає докладати усиль рівно стільки, скільки потрібно, аби отримати приз, і не йде далі у вивченні предмету чи навколишнього світу. З часом всі ці призи і наліпки перестають приносити очікувану цінність, знищують задоволення, яке приносить творча діяльність. Надмірне захоплення нагородами не мотивує дитину на виконання завдання і у підсумку – отримання задоволення від виконаного, а ставить перед дитиною ціль – заслужити чергову наклейку.
- Контроль та наставництво. Дуже часто батьки котролюють там, де дитина вже сама здатна брати на себе відповідальність за свої диї чи бездієвість. Постійно знаходячись поряд з дитиною, коментуючи, підказуючи, радячи, особливо в незначних дрібницях, дорослий вбиває в дитині бажання творити, створювати, робити так, як вона бачить і бажає зробити. У підсумку, дитина перестає творити, фантазувати, очікуючи, що все рівно буде не так, а як вкаже і підскаже дорослий. Пропадає бажання ризикувати, з'являється боязнь зробити помилку, а без ризику і помилок процес пізнання губить глибину і гостроту відчуттів. Діти позбавляються цілого спектру емоцій, які наповнюють наше життя. Частими супутниками дітей, починаючи вже з 3-5 класів, стають апатія та байдужість.
- На зниження креативності в дитині впливає обмеження у виборі. Зокрема, переконання, що існує єдино правильна відповідь, варіант, рішення і т.д. Стержнем нестандартного мислення  є саме можливість знаходження іншої відповіді, іншого варіанту. Сюди ж можна віднести той момент, що сучасні іграшки практично не залишають простору для фантазії, навіть всілякі конструктори продаються з вже готовими інструкціями і  не кожна дитина буде робити з нього щось своє, унікальне. Креативні ж діти завжди пропонують альтернативу стандартному.
- Сучасні батьки не залишають дитині практично ні одної години на те, щоб просто нічого не робити,  на нудьгу. Графік сучасної дитини настільки плотний від відвідування всіляких гуртків і тренувань, що не залишається часу на те, щоб просто нічого не робити, помовчати, подумати, помріяти, в кінці кінців! Але ж саме у стані покою з'являється можливість систематизувати, аналізувати, впорядковувати інформацію і знання, фантазувати. Різні ідеї, вирішення задач і відповіді приходять до нас саме після запуску всіх цих процесів. Тому дуже важливо при плануванні тижневого графіка виділяти час на «нудьгу» і на те, щоб просто «нічого не робити».

Креативність, творчість, створювання проявляються там, де є радість і задоволення від процесу. Де існує мотивація і здоровий інтерес до пізнання і експериментів. Коли дитина не боїться зробити помилку і не прагне  вдосконаленості, отримуючі від процесу задовлення не менше, ніж від результату. Наявність креативного мислення розшірює можливості, створює бильше простору для творчості, життя і явища сприймаються людиною з більшою цікавістю, що, в свою чергу, впливає на якість життя і загальний моральний і психологічний стан людини. Так давайте, не дивлячись на скажений темп нашого життя і високі вимоги до нього, все ж намагатися створювати нашим дітям всі необхідні умови для збереження і розвитку креатиності, надавати їм право помилятись, право вибору, надавати більше самостійності і свободи у віраженні своїх ідей!

domik-10Чи було у вас таке, що ви потрапили у дім, кімнату, приміщення свого дитинства через багато років, і відчули при цьому здивування від того, яке воно є маленьке і тісне? А яким просторим і неосяжним здавалось у дитинстві? Ми виросли, і те, що здавалось раніше великим у нашому сприйнятті, раптом стало маленьким. Діти відчувають потребу в невеликому, камерному просторі, звідси всі ці бажання влаштовувати собі хатинки під столом, накриваючи стіл зверху ковдрами, розкладати у домі маленькі похідні палатки, відгороджувати кут кімнати імпровізованими ширмами, влаштовуючи собі гніздечко чи простір для ігор. А мрією кожної дитини, яка часто переходить у доросле життя, є казковий ний будиночок на дереві. Психологи пояснюють цю тягу дитини, і навіть дорослого, до закритих просторів прагненням безпеки, яку відчуває дитина в утробі матері, і з послідуючим зіткненням з великим и непізнанним світом, який лякає и притягує одночасно. І хочеться мати в цьому величезному світі/домі/квартирі свій затишний закуточок, в якому так спокійно і безпечно, в якому ти сам собі господар, і ти вчишся бути самостійним, вчишся формувати свій простір, зону. Дорослим слід з повагою відноситись до подібних дитячих бажань, и навіть заохочувати їх, надаючи дітям можливість формувати свій особистий фізичний простір, яке в майбутньому переросте у вміння формувати свій особистий психологічний і ментальний простір. Дитячі хатинки – чудовий атрибут рольових ігор! Які тільки теми можна вигадати: приходити в гості, влаштувати магазин, пограти в школу, садочок і т.п. Сучасна індустрія дитячих товарів пропонує всілякі готові хатинки і палатки на любий смак і колір, від квіткових магазинчиків до середньовічних замків. Але особливою красою і оригінальністю будуть хатинки, зроблені своїми руками, за допомогою звичайних коробок, дощок, предметів меблів. Така хатинка обов’язково залишить у дитячому сердечку трепетний спогад з дитинства. Обов’язково зробіть своїй дитині чи дитинчатам хатинку в хатинці! Нехай дитина відчує себе господарем свого маленького життя, значним і таким коханим.

koronaОсінь – чудова пора для творчості! З приходом осені сповільнюється темп, з’являється більше часу для думок і трошки – для суму, світлого. Осінь розмальовує листя у всілякі кольори червоних, жовтих та зелених спектрів, і хочеться гуляти серед цієї краси, шуршати цим сухим осіннім листям, знімаючи бабине літо з вій. Осінь надихає на прогулянки у парках та лісах. Діти особливо полюбляють такі прогулянки. Це так весело – падати в купу листя, підкидати їх догори, збирати з них букети. Заслужену першість серед осіннього листя займає кленове, завдяки своїй формі і багатству кольорових відтінків, знаходячи застосування у дитячій прикладній і художній творчості. Ось, наприклад, свіжа ідея – корона з кленового листя! Її можна змайструвати без додаткових підручних засобів, потрібне тільки листя, спритність і акуратність – і ось ви вже справжня Осіння Принцеса чи Принц!На фото показана покрокова інструкція. Спробуйте, діти будуть у захваті, та й мами теж! Чудовий аксесуар для осінньої фото сесії! Інструкція, як зробити корону з листя: 1. Вид ніжок листя відрізати товсті кінчики. 2. Зігнути перший листочок паралельно центральній жилі на відстані біля 1 см від неї. 3. Наступний лист стібками «пришити» до першого вздовж цієї жили. Достатньо двох стібків. 4. Другий листочок підігнути на рівні вигину першого. 5. Повторити процес з третім листочком. Вийде красива гірлянда з листя. 6. Останньою ніжкою по тій же схемі закріпити листя в кільце. Корона готова!

pismoМинуло два тижня з початку нового учбового року. Першокласники помаленьку адаптуються, поступово звикаючи до нового середовища та правилам, збільшилась кількість уроків у порівнянні з першими днями. Програма у начальній школі вдосконалюється з кожним роком, пропонуючи максимально захоплююче та менш обтяжувальне навчання, враховуючи при цьому фізиологічний і психологічний розвиток шести- семирічок. До прикладу, надаються вправи – обвести по контуру малюнок, а після – розмалювати його. Ця, улюблена практично кожною дитиною, дитяча справа, насправді є відмінним тренажером для поступового переходу до письма. Намагаючись рівно по лініям обвести малюнок, дитина вчиться тримати ручку і олівець у правильній позиції, щоб пальці та кисть руки не втомлювались. Тренується дрібна моторика, а намагаючись акуратно розмалювати картинку, дитина тренує координацію. У канцелярських та книжкових магазинах можна знайти безліч розхмальовок та посібників з такими завданнями, а можна просто роздрукувати картинки і запропонувати дитині. І нехай у цифрову епоху каліграфічний почерк стає все менш затребуваний, він не губить своєї естетики і краси. Листівки та листи, написані ''від руки'' особливо цінні.

osenЛіто промайнуло, як завжди, непомітно. Але всі ми встигли наповнитись на весь рік уперед його теплом і сонцем, купанням у морях і річках, іграми на вулиці та на природі, часом, проведеним у колі рідних і близьких людей. Настала осінь, для багатьох - не менш довгоочікувана пораулюблена пора, і для багатьох - найулюбленіша пора. Для багатьох осінь - час нових починань, надій та натхнення. Осінь сміло можна назвати другим Новим роком, адже з початком осені починається відлік нового учбового року. Перший клас чи нова школа, зустріч з друзями чи рішучість пройти цей рік більш продуктивно і результативно - безліч емоцій та вражень дарує ця пора. Осінь багата врожаями, дарами природи і... барвами. Ми можемо зберегти частинку осені, її барв та аромату - заворожити у гербарій! А гербарій, у свою чергу, перетворити з наочного посибника у витвір дитячої творчості. Маючи фантазію, можливості стають безмежними. Починайте розвивати її з дитинства.

<< Початок < 1 3 5 6 7 8 9 > Кінець >>

Сторінка 3 з 9

Як обрати гарний Дитячий центр

Як обрати гарний Дитячий центр раннього розвитку?

На сьогоднішній день спеціалізовані центри і дитячі клуби, що пропонують ранній розвиток, можуть поставити перед питанням багатьох батьків. Фахівці прогнозують що розвиваючі заняття для дитини в дитячому центрі дуже скоро стануть звичайним явищем, як колись стали шкільні секції, це визнають і сучасні батьки. Детальніше про дитячі центри та дитячі клуби

Дитячі центри - погляд зсередини. Центр розвитку дитини – бізнес чи покликання?

Всі народжуються з приблизно однаковими шансами, але основа майбутнього для кожного закладається в дитинстві, спочатку в сім'ї, а потім в тих установах, де дитина отримає свій перший життєвий досвід, який надалі і визначить його Долю. Детальніше про бізнес дитячий центр

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

Пример Пример